What I got for Christmas - Sneaker edition

Hej dejlige menneske bag skærmen!
Jeg håber i nyder juledagene, lige så meget som jeg. En af de ting jeg havde ønsket mig allermest i julegave var Puma by Rihanna Fenty trainers og jeg fik dem af mine bedsteforældre - Jeg var over lykkelig! I kan se dem på nederstående billeder, samt nogle billeder af julebordet og noget af julepyntet på træet. 
Jeg skal have sneakersne på idag, til en af mine bedsteveninders fødselsdag og nok også hver eneste dag, jeg skal uden for huset det næste lange stykke tid haha. 

//

Hello lovely people by the computers!
I hope that you are enjoying the holiday as much as me. One of the things I really wanted for Christmas was the Puma by Rihanna Fenty trainers and I got them from my grandparents! I was ecstatic with joy! You can see them on the pictures below as well as pictures of the Christmas table and a small part of the decoration on the tree. 
I'm wearing the sneakers today at one of my best friends birthday party and I will probably wear them every single day I'm leaving the house for a long while haha!








Hav' en fantastisk dag, lige meget hvad der står på dit program! xx 
//
have a great day whatever you are doing ! xx 

Kommentarer