Vlogmas !

Hey, guys!
Jeg ville lige informerer jer om, at jeg vlogger hele december aka Vlogmas, så hop in på min kanal og se det første afsnit her! Jeg vil så hurtigt som muligt komme up to date, så i får videoerne dagen efter jeg har filmet dem.
De dage hvor jeg ikke kommer til, at kunne filme specielt meget, vil jeg tale om nogle forskellige emner fx. Hvor jeg får inspiration til bloggen, hvem er mine ynglings youtubere, hvad jeg vil lave i mit sabat år osv.
Skriv i kommentarfletet hvis du har nogle ideer / emner du gerne vil have jeg tager op i en video!
Så det bliver en blanding af vlogs samt "almindelige videor" det specielle er bare, at jeg som sagt vil prøv at uploade hver dag rasten af månenden En lidt spontan beslutning men jeg er vildt glad og spændt over det.

//

Hey peps of the web!
I just wanted to inform you that I have started vlogging aka Vlogmas - You can check it out over on my YT channel right here X. I will try to get up to date as fast as possible!
On the days I don't have that much to vlog I will talk about different stuff like where I get inspiration from, who is my favorite YouTubers, my gab year and other stuff like that. Becuase I have no idea how good google is at putting subtitles on videos I will when talking about subjets like the ones above make blog post with my key points in them.
If you have any ideas / subjects you want me to talk about in a blog post / video just comment below!



Hav' en fortsat god aften!
//
Have a nice evening !

Kommentarer