SRP unifrom

Hey!
Jeg købte 2 hættetrøjer her i sidse uge, som kom i mandags og jeg har endnu ikke haft andet på lige siden! Sidder bare med en dejlig hættetrøje på og en kop te i hånden, mens jeg skriver der ud af på min SRP-opgave.
Jeg har købt en i grå og så den smukke grønne, som i kan se på billedet. De er 62% polyester og 38% bomuld. Hvilket vil sige den er blød, holder på varmen og mister ikke formen. De er fra Topshop men jeg har købt dem på Zalando her X.

Er der nogen af jer der skriver SRP? Hvis ikke hvilken klasse går du i?
Lige meget hvad må du have en fantastisk god dag! 

//

Hey!
I just bought two hoodies last week and I haven't worn anything else since...! I'm just sitting in my hoodie with a cup of tea in my hand while I write like the wind on my big assignment. It is a 15-20 page assignment you have to write in your senior year in high school in Denmark. 
I bought one hoodie in gray and then this beautiful green one you can see on the pictures below. They are 62% polyester and 38% cotton so they are soft, warm and they do not lose their form. I brought them on Zalando here X but the brand is Topshop. 

If you are old enough how are your midterms going? 
Even matter what you must have a good day! 





Kommentarer

  1. Den ser da mega lækker du den trøje :D
    Jeg skriver selv SRP for tiden, og har også haft tendens til at gå rundt i det samme tøj, haha! Sådan går det, når man sidder noget mere derhjemme.
    Hvilke fag skriver du i? :-)

    www.camillasofie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den virkelig også!! Ja, det er jo det. Jeg skriver i dansk og samfundsfag, og så om social samt økonomisk ulighed i Danmark. Hvad med dig, hvad skriver du om? :)

      Slet
  2. Det lyder da rigtig spændende :D jeg går på HHX så jeg skriver i dansk og afsætning, hvor jeg tager udgangspunkt i Maybelline og deres markedsføring på det danske marked, og hvordan de udnytter selviscenesættelseskulturen hos unge :)

    Jeg ønsker dig en fortsat god fornøjelse med opgaven :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dit lyder også vanvittig spændende!! Tak og i lige måde! :D

      Slet

Send en kommentar