Little late night rant

Hey, gutter! 
Som nogen godt ved er det min fødselsdag idag, 19 år whut?! Har dog haft en mega lang (dog god) dag i skolen og var derefter ude og spise med min mor, hendes kæreste og hans børn, så vil egentlig smutte på hovedet i seng nu ! #allaboutthatlife 
Men ville også lige fortælle jer, at jeg har fri fra skole i morgenl hvilket betyder at jeg skal forberede en masse til SRP. Det betyder dog også, at jeg har en masse tid til at nusse med nogle blog indlæg og redigerer en youtube video - Så glæd jer! 

//

Hey guys!
As some may know it is my birthday today - 19 years old like what?! I have sadly had a very long but still good day at school and right after school I went to dinner with my mother, her boyfriend and his children. So I'm actually going to bed when I have finished writing this blog post #allaboutthatlife 
I also just wanted to tell you that I have the day off from school tomorrow which means that I will be spending some time preparing for my big assignment but it also means that I will be writing blog posts and editing a video for my youtube channel - So stay tuned xx 


Du kan købe "Wild" halskæden her X og emoji ringen her X
//
You can buy the "Wild" neackless here X and the emoji ring here X.

Kommentarer