The Accountant #Biffen

Hej smukke gutter der ude bag skærmen ! 
Jeg var inde og se The Accountant her i lørdags og jeg forventede faktisk ikke det store, hvilket jeg skulle have gjort! - For jeg tror virkelig, det er den bedste film jeg har set LÆNGE. Jeg viste fx heller ikke at Anna Kendrick spillede den ledende kvindlige hovedrolle - hvilket hun gjorde godt. Men igen det var en film der virkelig kom bag på mig, på den bedst tænkelig måde. Jeg har også lyst til at tage ind og se det igen med det samme, bare fordi den er så god!. 

Den handler om "den autistiske Christian Wolff som arbejder som revisor for et mindre firma, men i virkeligheden er han bogholder for nogle af mafiaens meste hårdkogte forbryderorganisationer". - Sådan beskriver Nordisk film biografer den og den er det men også så meget mere! 

Hvilke film har du set fornyligt ? 


Kommentarer