Detaljer - 04.09.16

Hey bettys!
Der var fuld gang i det nye hus igår - vi holde fødselsdagsbrunch om formiddagen (surprise) også havde vi 2 timer til, at gøre rent og lave hapser til housewarming, som startede kl 15 og sluttede pænt sent! Men det var mega hyggeligt. 
Jeg er ikke lige person til at have kjoler på. når der er familie arrangementer, men jeg vil gerne være fin alligevel! Så jeg er kommet frem til den konklusionen, at hvis jeg har standard busker og blusen på, men så pifter op med SMYKKER, smykker ud over det hele, bliver looket bare pisse godt!
Så i går havde jeg sorte habit busker, denne blondebluse, en blå kimono som outfit.  De smykker jeg så havde på til var et armbånd* fra mærket Silverline Design som i kan finde her. Som er et meget enkelt sølv armbånd som bare gør hvert outfit en smule mere fint og feminint, hvilket jeg virkelig er helt obsessed med i øjeblikket. Det andet smykke jeg havde på var min über ynglings halskæde som er et lovetag fra mærket jane Kønig (her).





*Armbånd - En gave / sponsorering

I må ellers have en fortsat god søndag alle sammen!!!

Kommentarer

Send en kommentar