SKAM - Verdens bedste serie i øjeblikket

Hey Gutter!
Den nye hverdag i det nye hus, er ved at fungere nogenlunde normalt - hvilket er super fedt, da jeg så igen kan begynde, at koncentrere mig om youtube, bloggen og nogen lektier uden stress.
Men en ting som jeg har fået mast ind i skemaet, er den norske serie SKAM. Alle taler om den og alle ser den, i hvertfald en god trejdedel af mine veninder er igang med den, og jeg har ikke hørt nogen sige et ondt ord om den. Selv Eurowoman og Marie Jedig har snakket om den! - så hvis du værken har set eller hørt om den, så grib chancen, du vil ikke fortryde det.
Du kan se den her. Hvis du ikke er hajen til norsk kan du sætte undertekster på - Norsk er ok nemmere at læse end at forstå, hvis du spørger mig.

Kort fortalt handler den første sæson om en pige, der hedder Eva og om at hun starter i 1.g, hendes kæreste og de veninder og venner hun får. Det lyder måske som en standard ungdom serie, men det der er med skam er, at den rammer plet, den rammer plet på hvordan det er at gå i gym, dramaet der følger og veninder og fyrene!

Er total på til at tale om den, så skrev hvis du er igang med at se den, eller skal til at se den!!


Knus og kram!!

Kommentarer

  1. Jeg ELSKER den! Er i afsnit 7 sæson 1, og uuh jeg vil gerne videre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så fantastisk! Jeg blev færdig med sæson 2 i nat... Så er mega træt haha, men overvejer at gense den allerede igen !

      Slet

Send en kommentar