My thoughts on baths (kinda weird)

hello, peps!
I used my last bath bomb that I bought in London last year this time around and I think that is a nice symbolic start to the summer. I love blue and this bath bomb had glitter in it YAY for glitter. 
But then I like the bath bombs I like the idea of taking a bath but then when I take a bath I don't know what to do. I know people take baths to relax but like I feel so weird doing nothing like that. But I tried and I almost feel asleep but that probably show what my body thinks about relaxing haha. 

//

Hey mennekser!
Jeg brugte den sidste af de badebomber som jeg købte, da jeg var i England sidste sommer i dag. Jeg synes det er en ret så fin symbolsk start på sommeren haha. Jeg elsker blå plus denne badebombe var også fuld af glimmer, YAY for glimmer. 
Men dilemmaet er at jeg elsker badebomber, jeg elsker tanken om at tage et karbad, men når jeg så tager et, synes jeg det er ulidelig kedeligt. 
Jeg ved at mennesker tager karbad for at slappe af, men jef føler mig altid så underlig når jeg bare ligger der. Men jeg prøvede og jeg var lige ved at falde i søvn, så det viser nok meget godt hvad men krop tænker når jeg slapper af haha. 


Kommentarer