Done with school (until after the summer...)

Hello sweet peps of the web!
How vacation has been looking for the last week! Couldn't be happier about having summer vacation like it feels amazing don't have to think about school at all! I have been binge watching the flash and Jon Olson's vlogs on youtube - The are so good !! So is the flash. + I just got done reading the The raven king! And just wow I love that series to death.

//

Hey, smukke menesker fra webbet!
De nedenstående billeder beskriver meget godt, hvad min sommerferie har bestået af, den sidste uge! Sommerferie er sgu' det bedste ever - bare det, at jeg overhovedet ikke skal forholde mig til noget skole relateret, gør min overvældenede glad! Jeg har indtil videret ikke lavet så meget andet, end at binge watche The Flash og Jon Olson's vlogs på youtube. Begge ting er mega underholdenende og gode! Jeg er også lige blevet færdig med at læse The raven King og bare wow den serie er så fantiastisk.



Kommentarer