The golden Hour and that akaward weather fase #ootd

 Hello, Beauties!
I felt so lucky to beable to cath the last sunlight the other day! and I just had to take some pictures. I felt it turned out kinda good when knowing I only had 10 minutes to do so. The "story" behind the outfit is that the weather in Denmark can't decide if it wants to be hot or cold - So there for I had a big shirt over my dress. 

Shirt: H&M 
Dress: Gina Tricot
Socks: ASOS 
Denim Jacket: A gift from Disney Land (Orlando (I think) ??) 
Shoes: Vans 

Hi Smukke mennesker!
I følte mig rigtigt helidg, da jeg lige nåede at  fange den sidste solstråle, her den anden dag! Så jeg blev bare nødtil at tage nogle billeder. Jeg synes det blev nogle rigtigt gode billeder, taget i betragtning at jeg havde cirka 10 minutter til at tage dem. Grunden bag mit outfit er, at det danske vejr er i en periode hvor, det ikke ved om det vil være varmt eller kodt - Derfor en trøje over min kjole. 

Trøje: H&M 
Kjole: Gina Tricot
Strømbebukser: ASOS 
Denim Jakke: A gift from Disney Land (Orlando (I think) ??) 
Sko: Vans






Kommentarer