Jewellery

Hey alle søde mennekser!
Dette indlæg er omkring 2 halskæder, jeg har brugt rigtigt meget på det sidste og som betyder så sindsyg meget for mig! Den ene er en Jane Køning halskæde med et L, som jeg har fået af mine gymnasium veninder til min 18 års fødselsdag. 
Den anden halskæde er en gravhund i søv, som min mor fandt frem fra gemmenre, som jeg fik i dåbsgave af hende. 
Jeg glemmer tit at bruge halskæder, men når jeg gør, går jeg også med dem nonstop i en lang periode! 

// 

Hey, sweet people of the internet!
This blog post is about two necklaces I have been using a lot lately and they mean a lot to me. The first one is a Jane Køning necklace with the letter L. I got it from my girlfriends from high school in an 18th birthday gift. 
The other one is a silver dachshund which my mother found in one of her boxes. She told me it was a necklace she gave me as a christening gift. 
I often forget to use necklaces but when I do remember to wear them I usually use them nonstop for a long period! 

Hope you have had a very nice day!! 

Kommentarer

  1. Jeg har virkelig også en periode lige nu, hvor jeg bare har halskæder på! Jeg vil så gerne have nogle flere til samlingen.

    / Sabatina
    www.laviedavie.com
    http://hvi.sk/r/4vi8

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også på jagt efter nogle flere! Vil gerne have nogle som ikke er for dyre, men som jeg ved kan holde i lang tid!

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare super fine! Eelsker den med gravhunden! :D ( btw der gik et eller andet galt med min anden kommentar)

    Hopeless Wanderer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også selv helt vild med den! :D

      Slet

Send en kommentar