1D koncert her kommer jeg!

Hej der ude! :)
I dag sket det så !! jeg fik billetter til one direction koncert! jeg er bare så glad! Har ventet så længe på det her og nu sker det endelig. Hvis i har været inde på de to facebook sider der hedder one direction til denamrk og one diretion denmark, så har i jo nok set kommentarerne fra dem der ikke fik billetter! Kan sku' godt for stå at man bliver sur og virkelig ked af det! For det ville jeg jo også selv blive men ligefrem at kalde nogen for egoistiske for at have køb biletter syndes jeg ikke er i orden. Men har beslutte med mig selv at jeg ikke vil kommenterer nogle opslag på fjæs om det. For nu har jeg fået billeter og det er jeg glad for! og det vil jeg have lov til at være!

Kommentarer

  1. Stort tillykke! :-) Jeg har også to selv kusiner som er ved at sprænges af glæde, over at skulle til koncerten :-)

    Jeg har en giveaway kørende på min blog, som jeg håber du vil deltage i! :-) http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/time-for-give-away-and-lot-of-changes.html

    Knus!

    SvarSlet

Send en kommentar